10 000+ NÖJDA KUNDER

🚚 GRATIS FRAKT🚚

    Objekt har lagts till

    Subscribe arrow_drop_up

    Returpolicy

    Returpolicy

    (En konsument definieras som en person som ingår ett avtal för ändamål som inte i första hand är kopplade till kommersiell verksamhet eller självständig näringsverksamhet.)

    Avbokning av beställning

    En beställning kan avbokas så länge produkten ännu inte har skickats eller påbörjats i tillverkningsprocessen. Vid en godkänd avbokning återbetalas hela beloppet. Om produkten redan har levererats till konsumenten kan avbokning inte längre genomföras.

    Återbetalning (om tillämpligt)

    Vi godtar retur av produkter. Konsumenten har rätt att begära retur inom 14 dagar från mottagandet av varan.

    För att en retur ska vara giltig måste varan vara oanvänd, i samma skick som vid leverans och förpackad i originalförpackningen. Vid returförfrågan behöver konsumenten uppvisa kvitto eller annan form av köpbevis.

    Returadressen är belägen i Kina och kan erhållas via den angivna länken på vår webbplats. Det är mycket viktigt att du kontaktar vårt kundserviceteam innan du skickar tillbaka en produkt, så att vi kan gå igenom processen tillsammans. Returer som skickas utan föregående kontakt med kundservice kan inte godkännas.
    För frågor eller behov av förtydliganden finns vårt kundserviceteam tillgängligt för att hjälpa dig. Kontakta kundservice för att få den exakta returadressen.

    Viktig information

    Produkter som är specialbeställda eller personligt anpassade omfattas inte av den 14 dagar långa ångerrätten.

    Produkter som ingår i kampanjer eller säljs till reapris kan ha begränsad returrätt. Vi rekommenderar att du noggrant läser produktinformationen före köp.

    Om returen sker på konsumentens initiativ är konsumenten ansvarig för returfrakten. Kostnaden beror på vilket fraktalternativ konsumenten väljer.
    Om varan anländer skadad eller defekt på grund av vårt misstag står vi för fraktkostnaden.

    Ingen lagringsavgift tas ut i samband med retur av varor.

    Kompensation (om tillämpligt)

    När vi har tagit emot och kontrollerat den returnerade produkten skickas en bekräftelse via e-post. Konsumenten informeras då om återbetalningen godkänns eller nekas.
    Vid godkänd återbetalning behandlas ärendet och pengarna förs automatiskt tillbaka till det kreditkort eller den ursprungliga betalningsmetod som användes vid köpet, inom en angiven handläggningstid.